[x]

Tuesday, July 29, 2014

Zara Zya Dikecam Kerana Jual Tudung

Satu kebiasaan untuk tuan punya perniagaan tidak menggunakan produk yang dijualnya. Tapi biasalah, semua orang akan menjadikan sesuatu perkara itu isu besar seperti ianya satu jenayah. Ramai yang melihat ianya seperti satu masalah apabila Zara Zya menjual tudung walaupun dirinya belum lagi bertudung.

Zara Zya Dikecam Kerana Jual Tudung, info, terkini, zara zya dikecam peminat, gosip artis, kontroversi


Ramai mempertikaikan Zara sendiri tidak memakai tudung kalau cuba menjual tudung. Namun Zara sendiri mengatakan,”Saya rasa tidak ada masalah untuk saya jual tudung walaupun saya belum bertudung.

Peminat-peminat saya ramai yang bertudung, manakala saya sendiri banyak membawa watak sebagai perempuan bertudung. Saya malas ambil peduli mereka yang beri komen negatif kerana kita buat baik ke tidak ke… ada sahaja komen-komen negatif ini.”

Zara Zya Dikecam Kerana Jual Tudung, info, terkini, zara zya dikecam peminat, gosip artis, kontroversi


Pasti tidak lama lagi giliran Zara Zya pula untuk menerima hidayah. Daripada kita asyik beri kata-kata negatif, lebih eloklah bagi kata-kata dorongan. Kalau sudah terbuka hati untuk menjual tudung, nanti akan terbukalah pula hatinya untuk bertudung. Betul tak?

Sama-samalah kita doakan.

0 comments:

Post a Comment